מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    לקחת את עצמכם בידיים ולטפל בהתמכרות

    הימורים כפייתיים הם שם נוסף להתמכרות להימורים, שעלולה להוביל למצוקה כלכלית ולעומס על מערכות יחסים ומקום העבודה. התמכרות להימורים שונה מהתרגשות מזדמנת או הימורים שניתנים לניהול בכך שהיא עשויה להשתלט על חייו של אדם. זה יכול לקרות לכל אחד בכל רגע. הדרך הישנה של הימורים, לפני האינטרנט, הייתה ללכת לסוכני הימורים או למקומות חוקיים וגם כאלו שהם לא, כדי להמר. עכשיו, עם זאת, אתם יכולים להמר מתי שתרצו בלחיצת כפתור או לחיצה על המסך. בית מאזן מהימורים כאן במיוחד בשביל המקרים בהם אתם כבר לא יכולים להשתלט על ההימורים בחייכם, והם מתחילים לפגוע באורך החיים שלכם.

    בית מאזן מהימורים- טיפול ראשוני בהימורים כפייתיים

    הצרכים האישיים שלכם ומידת ההתמכרות שלכם להימורים יקבעו את אורך ואופי הטיפול שתקבלו לאורך תוכנית הטיפול בהתמכרויות של 'וילה מטריקס'. התמכרות להימורים עשויה להיות מטופלת במספר דרכים. אבל לפני שתוכלו להתגבר על ההתמכרות, אתם צריכים להבין מה גרם לה, לטפל בסיבות ובכל בעיה אחרת שאתם נמנעים ממנה. ב'וילה מטריקס' תמצאו טיפול פרטני וקבוצתי שיעזור לכם להתגבר על ההתמכרות שלכם.

    תוכנית מותאמת אישית לטיפול בהתמכרויות של בית מאזן מהימורים היא הדרך הטובה ביותר לטפל בהתמכרות להימורים. כמו כן, פעמים רבות במקביל להתמכרות להימורים יכול להתרחש מצב של חרדה או דיכאון. במקרים אלו ניתן לקבל גם טיפול תרופתי מתאים.

    תסמינים של התמכרות להימורים

    זיהוי דפוסים או סימנים של הימורים כפייתיים יכול להיות מאתגר שכן התמכרות להימורים היא התמכרות התנהגותית ולא התמכרות כימית. אחת ההגדרות של התמכרות להימורים היא "מחלה נסתרת", שכן לא תמיד קל לזהות מתי מישהו נאבק בהימורים כפייתיים. ובכל זאת, אם הימורים הם בעיה כרונית בחייו של מישהו, הם עשויים להפגין כמה תסמינים קלים. בין האינדיקטורים הנפוצים ביותר להתמכרות להימורים הם:

    • אין עניין בשום דבר מלבד הימורים והתפתחות אובססיה לזה
    • העלאת סכומי הימור במרדף אחר התרגשות גדולה יותר או כדי להחזיר הפסדים
    • השפעות שמזיקות לקשרים שלכם עם יקיריכם
    • שמירת הזמן והכסף שהושקעו בהימורים בסוד מפני יקיריהם
    • לקיחת הלוואות גדולות לצורכי הימורים
    • התעלמות מקיומה של בעיה

    יתכן שיש לכם גם תסמינים נפשיים וגופניים נוספים בנוסף לאלה. יתכנו תחושות של אי נחת, חוסר סבלנות, כאבי ראש, בחילות ותסמינים אחרים הקשורים ללחץ. אם אתם מתקשים להפסיק להמר, צרו קשר עם בית מאזן מהימורים. הטיפולים ההתנהגותיים המוצעים ב'וילה מטריקס' יכולים לעזור לכם לזהות את הטריגרים וללמד אותכם מנגנוני התמודדות בריאים.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      להיות מוכנים רגשית ונפשית לקבלת עזרה מקצ...
      למרבה הצער, לא הרבה אנשים אשר מתמודדים על התמכרות לסמים או לאלכוהול באמת יבקשו עזרה. בתים מאזנים פרטיים מטפלים רק באחוז קטן מהחולים. לעתים קרובות אנשים דוחים את פנייתם לעזרה מאנשי מקצוע מכיוון שהם לא מוכנים רגשית או נפשית להפסיק להשתמש או ל(...)
      קרא עוד
      להקל על המאמץ ולטפל בהתמכרות
      הסתמכות על היתרונות של בית מאזן מאלכוהול פרטי עשויה להקל על המאמץ שלכם להתפכח. פיכחון הוא יעד שאליו יש להגיע לאחר מסע יעיל ועשיר במגוון מיומנויות שניתן וחשוב לרכוש,כדי שתוכלו לא רק להגיע לפיכחון אלא גם לשמור עליו. ואין ספק כי דרך זו יכולה ל(...)
      קרא עוד
      טיפול וסיוע מסביב לשעון
      אי הידיעה למה לצפות מתוכנית טיפול בהתמכרות עלולה לגרום לאדם להרגיש רתיעה מכניסה לטיפול. בית מאזן מאלכוהול באשפוז מלא מציע טיפול וסיוע מסביב לשעון. אם אתם רוצים לקבל סיוע לבעיית האלכוהוליזם, אתם צריכים להתגורר במרכז לתקופה מסוימת, מה שאומר ש(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים