מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    מרכז יום לטיפול בהתמכרויות

    מרכז יום לטיפול בהתמכרויות וילה מטריקס

    תוכניות טיפול בהתמכרות לסמים מגיעות בכל הצורות והסוגים, אך הן תמיד חולקות קבוצה משותפת של עקרונות ונהלים המסייעים למטופלים להתגבר על ההתמכרויות שלהם. רוב מרפאות הטיפול מספקות פעילויות וטיפולים כאלה כחלק מתוכנית הטיפול באשפוז במרכז. כתוצאה מכך, המטופלים חווים פחות חרדה ודאגה, והם מסוגלים להתאושש באווירה בטוחה ומעודדת כאחד. מרכז יום לטיפול בהתמכרויות מאפשר לכם לעבור את אותו הטיפול המקיף אבל ללא הצורך להתנתק מהחיים שלכם לגמרי. טיפול זה יכול לעזור לאנשים בעלי משפחות וילדים, אלא שעדיין מתחזקים קריירה מצליחה במקביל להתמכרות. גם וילה מטריקס מציעים לכם את הטיפול היעיל והמקיף ביותר שיאפשר לכם לחזור לחיים ללא הסמים.

    אילו טיפולים ניתנים במסגרת מרכז יום לטיפול בהתמכרויות?

    במהלך שהותכם בוילה מטריקס, מטפל או מדריך יובילו לעתים קרובות מפגש קבוצתי שבו ידונו בהתמכרות, החלמה, תוכנית 12 השלבים ותהליך הטיפול. השגת תובנה לגבי הנסיבות, מערכות היחסים והבעיות בחייכם שהובילו להתמכרות לסמים כמנגנון התמודדות היא מטרה חשובה של הטיפול. מרכז יום לטיפול בהתמכרויו מאפשר לכם ללמוד לזהות דפוסי התנהגות הניתנים לשינוי או דברים שיכולים להחזיר אותכם לאחור לאחר סיום הטיפול בפגישות היומיות הללו, המתקיימות במסגרת טיפולית בטוחה.

    מרכז יום לטיפול בהתמכרויות מציע לרוב טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT) כאסטרטגיה ראשית. המטרה של טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT) היא לעזור למטופלים להיות מודעים יותר לעצמם על ידי זיהוי הדרכים שבהן רגשותיהם משפיעים על מחשבותיהם, ובהמשך גם על מעשיהם. מיומנויות ויסות רגשי חיוניות לטיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT) וצורות אחרות של טיפול בהתמכרות לסמים.

    פנו למרכז יום לטיפול בהתמכרויות לטיפול קבוצתי

    כולם בקבוצת הטיפול עברו את אותו הדבר כשמדובר בשימוש לרעה בסמים והתמכרות, כך שיש ביניהם תחושה טבעית של אחווה. במהלך טיפול קבוצתי, המטפל ימנף את הידע המשותף הזה כדי לאפשר דיונים המשפיעים על תהליך ההחלמה ומרכיביה, כולל אחריות, כנות, מוכנות וכו'. על מנת להקל על ריפוי רגשי, זה יכול להיות מועיל מאוד עבור המשתתפים. ככל שחולפים שבועות הטיפול, חברי הקבוצה יוצרים בדרך כלל קשרים חזקים, וככל שהאמון גובר, הם נפתחים זה לזה במפגשים קבוצתיים ולומדים להזדהות באמת עם המאבקים הקשים.

    לקביעת פגישת ייעוץ והערכה מקצועית צרו קשר עם בית מאזן וילה מטריקס.

    פנו למרכז יום לטיפול בהתמכרויות לטיפול קבוצתי

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      שירותים נוספים
      קליניקה לטיפול רגשי
      קליניקה לטיפול רגשי מבית וילה מטריקס התמודדות עם נבכי החיים אינה פשוטה לרבים מאיתנו. אתגרים רגשיים כמו לחץ, דאגה ודיכאון יכולים לגרום לנו להרגיש חסרי אונים לפעמים. טיפול רגשי מועיל במצב זה. זהו משאב רב עוצמה לפיתוח מודעות עצמית, התמודדות עם(...)
      קרא עוד
      טיפול בהלומי קרב
      כיצד ניתן לבצע טיפול בהלומי קרב? אנשים רבים מכירים את המושג הלם קרב כסוג של הפרעת דחק פוסט-טראומטית שחיילים עלולים לפתח לאחר שהם עדים או עוברים אירועים הרסניים בזמן שהם משרתים את ארצם בצבא. כמו הפרעת דחק פוסט טראומטית (PTSD), הלם קרב הוא תג(...)
      קרא עוד
      טיפול בטראומה מינית
      מה הוא טיפול בטראומה מינית? בני נוער, צעירים ומבוגרים שחוו אלימות מינית, התעללות או תקיפה מינית אינם לבד, וגם לא צריכים להרגיש כך. בשלב מסוים בחייהם, יותר מ-50% מהנשים וכמעט 1/3 מהגברים חוו אלימות מינית. רבע מהנשים ואחד מכל שלושה עשר בנים ח(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים